Monday 21 October 2013

APA2 SAJA 8


dan aku mula mengerti makna sebuah pehubungan dalam sebuah kehidupan...

Ulasan JJKK : 2 minggu lamanya aku tidak bisa bangun.. ntah kenapa demam aku teruk kali ni.... Aku percaya Allah ingin menguji setakat mana kesabaran aku... Mungkin juga badan ni dah cukup tua untuk menggalas beban dan tanggungjawab yang diamanahkan... atau otak ni dah penuh dengan perkara2 yang tak perlu difikirkan... tapi mengganggu pemikiran... Ya Allah, berikan aku kekuatan dan kesembuhan... 

# Apakah ini yang dikatakan demam rindu dan sakit ditinggalkan.....????
# Sahabatku....Jangan pernah menyalahkan diri sendiri dengan apa yang telah berlaku .. semuanya atas ketentuan yang Maha Esa..
# Sahabat yang aku sayang.. tiada yang tertewas dalam perjuangan ini.. kita sama2 berusaha demi sebuah kehidupan ... jangan cepat mengalah.. kerana kamu teman aku yang DEGILLL!!..

No comments:

Post a Comment