Thursday 10 October 2013

APA2 SAJA 7


Pergilah...
Tinggalkan aku di sini
Seperti pertama kali aku mengenalimu
Ku kau tinggalkan tanpa kata

Kini kau hadir
Dan tinggalkan aku lagi
Meninggalkan luka yang dalam
Yang belum terbalut

Semoga semua ini akan cepat pergi
Agar sengsaraku juga cepat berakhir...

Ulasan JJKK : Maafkan aku.. aku faham niat sucimu.. aku hormatinya.. cuma aku belum boleh terima semua ni., tapi aku akan cuba dan terus mencuba.. akan ku simpan namamu di lubuk hatiku yang paling dalam.. biar tak terlihat tapi tetap tersemat.. benar...kita mesti jujur dengan pasangan kita... kita berusaha ya sahabat...  aku sentiasa berdoa semoga dirimu dan aku akan bahagia walau tidak bersama.. kuatkan semangat untuk meneruskan perjalanan hidup yang masih panjang.. tapi saat aku kurang sihat begini.. aku teringatkan kamu...


No comments:

Post a Comment