Friday 25 October 2013

APA2 SAJA 10



Takdir yang menentukan

Pertemuan yang tak disangka
Takdir jua yang menentukan perpisahan
Di talian cinta ini
Terjalin ikatan mesra
Walau hanya seketika
Bagiku sungguh bermakna





Masih terkenang lagi
Kepadamu insan misteri
Yang sudi bertamu di hati
Tersentuh hatiku ini
Rasa ingin bersamamu
Menyapu si airmata
Menghilangkan rasa sendu di hati



Setiap malam
Kutunggu panggilanmu
Resah hatiku menanti
Walaupun sehari takku dengar suaramu
Hati rindu…
Kuterasa dunia ini bagai terhenti



Aku tahu kau rindukan aku
Belaian kasih mesra untukmu
Tak sempat lagi kita bersua bermesra
Engkau telah pergi jauh
Terlerai genggaman mawar dari tanganku



Masih terkenang lagi

Kepadamu insan misteri
Yang sudi bertamu di hati
Tersentuh hati kuini
Rasa ingin bersamamu
Menyapu si airmata
Menghilangkan rasa sendu dihati




Ulasan JJKK : Lagu yang mengingatkan aku pada dirimu....

# Bila aku kata assalamualaikum... kau mesti jawab dengan penuh kan... waalaikumussalamwarahmatullahiwabarakatuh...

# Bila kau kata kau nak p meeting... aku kata kau nak p dating...

# Bila kau buat ayat yang ntah apa2... aku kan kata .. jangan nak ngegade ek!! Aku belasah kaang...

# Bila kau ngaku kuat ... mesti aku mengata kau yang kurus kerempeng...

# Bila aku sakit... mesti kau kata, dah makan ubat?? Tapi bila kau sakit.. mesti kau degil tak nak makan ubat kan.....

....................................... banyak lagi yang aku rindu.... huhuhu...

# Maaf sahabat.... belum dapat melupakanmu....


No comments:

Post a Comment